Betingelserne

1. Pris
2. Køb
3. Fortrolighed og sikkerhed, personlige oplysninger
4. Betaling
5 Garanti
6. Fortrydelsesret og ombytning 
7. Reklamation


1. Pris

I priserne indgår moms. Ved bekræftet bestilling kan priserne kun ændres af omstændigheder som Harlequin / HarperCollins Nordic AB ikke råder over, f.eks. valutaforandringer eller forandret moms. Ingen øvrige skatter eller afgifter tilkommer.

2. Køb

Ved bestilling træffes aftale om køb først i det øjeblik Harlequin / HarperCollins Nordic AB har bekræftet bestillingen med en ordrebekræftelse på e-post. Ordrebekræftelsen genereres automatisk fra vor database uden manuelt tilsyn. Ved eventuelle fejl i f.eks. angivelse af pris, leverancetid osv forbeholder vi os retten til at korrigere dette bagefter.

3. Fortrolighed, sikkerhed og personlige oplysninger

Når du lægger din bestilling hos os, opgiver du dine personlige oplysninger såsom navn, adresse og telefonnummer. I forbindelse med din registrering og bestilling godkender du, at vi lagrer og bruger dine oplysninger i vor virksomhed for at fuldføre vore forpligtelser overfor dig. Vi dokumenterer også al kommunikation vi har med dig via e-post. Dette for at tilbyde dig den service, du forventer dig fra os. Harlequin / HarperCollins Nordic AB vil ikke udlevere dine personoplysninger til tredie part. Ifølge GDPR har du ret at få den information, som vi har registreret om dig. Hvis den er forkert, ufuldstændig eller irrelevant kan du forlange at få informationen rettet eller helt fjernet. Kontakt vor Kundeservice via e-post: kundeservice@harlequin.dk
Læs mere om, hvordan vi bruger dine personlige oplysninger her https://harpercollins.dk/persondata

4. Betaling

HarperCollins Nordic samarbejder med Klarna for at kunne tilbyde dig som kunde forskellige betalingsmetoder. Du kan vælge mellem faktura, delbetaling, kortbetaling og direkte betaling. For at vælge en faktura skal du være 18 år eller ældre. Hvis du vælger at betale med faktura, sender Klarna betalingsinstruktioner / faktura, når din vare (r) sendes fra os. Fakturaer skal betales inden for 14 dage. Flere oplysninger og komplette vilkår og betingelser om Klarnas betalingsmetoder kan findes på Klarna.dk.

5. Garanti

Garanti gives i henhold til forbrugerkøbeloven.


6. Fortrydelsesret og ombytning  

Fortrydelsesretten omfatter ikke e-bøger der kan downloades, de kan på grund af deres natur ikke returneres

7. Reklamation

Harlequin / HarperCollins Nordic AB følger forbrugerkøbelovens reklamationsret. Der er vigtigt, at du så hurtigt som muligt kontakter os ved reklamation (indenfor 3 dage efter du har modtaget din vare). Kontakt vor kundeservice: telf: 78 79 39 00 eller via e-post: kundeservice@harlequin.dk .